Yus Design 2008 Allright Reserved

Bodoh, Bangang, Sial...

Itu ungkapan atau perkataan ganti diri paling mesra alam yang sebati dalam diri saya bila saya marah. Sekarang saya marah. Saya hairan mengapa saya marah kerana mood saya sekarang sedang bergembira. Saya cuba cari punca marah saya yang berada dalam mood gembira ini. Memandang lantai lalu mendongak melihat cahaya lampu siling, kemudian menjeling melihat dinding namun tidak juga muncul walau bayang perkataan marah sekalipun.

Selalunya saya akan marah bila saya kentut apatah lagi terkentut, tetapi saya akan ketawa terbahak-bahak bila orang lain tercium bau kentut itu. Memang bodoh bila kentut senyap senyap lalu segera tangkas beraksi untuk menghirupnya semula tanpa tersisa sedikit pun untuk orang lain menghidu aromanya. Lagi bangang orang yang sudah sepatutnya atau sampai masa untuk kentut tapi berusaha sedaya upaya menahannya sehingga berjam jam lamanya. Tapi memang orang yang sial dan malang nasibnya bila terkentut tetapi yang terkeluar itu bukannya kentut melainkan sebutir .... Urgh!!

Bodoh, Bangang, Sial..!! Itu hukum alam dan manusia. Akun sajalah kamu..










Lepaskan.. curahkan.. lontarkan.. kepuasan.
Jangan ditahan takut tepu lalu membeku..
Argh.. Pikir Lah Sendiri
....

6 Comments:

  1. Ez@ty C Hatibudak said...
    satu cara mlepaskn tekanan tu...tp lau sampai tahap buat note di dinding2 suci..emm itu gaya pesakit jiwa mceritakan prasaan nya...cian

    oh lau sy..perkataan negatif sy tak suka simpan buat koleksi..nati mgganggu gelombang otak sy utk tarik mood bagus & pekara bebaik(kuasa afirmasi).
    Yus Design said...
    Catatan DiDinding Suci: Gaya Pesakit Jiwa.. Oh! Sungguh Kejam.. Menodai Dinding Suci: Pula Gaya Apa Cegu ??
    Ez@ty C Hatibudak said...
    tambahan..maksud sy buat note ttg hal kentut tu dgn cara conteng d dinding yg asalnya bersih...alaa cam gambar hiasan tu laa..betul ba ada sy tebaca dlm buku ttg masalah mental/sakit jiwa...salah satu ciri yg tsenarai pesakin shczofremia nie..sukak buat contengn spt tu.. sy bukan kejam melainkan sgt kejam..LOL
    MASKARA said...
    kejam la bhaitu..hehehe dak sekejam melainkan kekejaman yang dikejamkan
    Yus Design said...
    Urgh Terpaksa saya buat posting untuk jawap komen ini. terlalu panjang..!!
    Yus Design said...
    Belum masuk Bab Tersurat Dan Tersirat lagi tentang posting ini.. Mengapa saya marah? Apa kaitan tntg Kentut dengan kuasa Afirmasi? Dan Banyak Lagi..

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama