Yus Design 2008 Allright Reserved

ISA Satu Penganiayaan !!?

Dengan takzimnya menjemput .. Ke "Majlis" Bicara Tokoh : Adakah ISA SATU PENGANIAYAAN ? Isnin 7.oo malam..
The Patriot ??? Hahahah .... Patriotik ? Patriotisme ?? Siapa nie? Dari mana nie ?? US ?? UK ?? Mcm nama pilem Steaven Seagal pun ada..
Tawaukini.. Hahaha.. Anak Malaysiakini ka nie?? Ya.. Cetus jangan tak cetus.. !! Minda orang Tawau ingin dicetus.. Supaya tidak tercetus apa yang tidak patut tercetus... Cetus dengan apa??
Kehadiran perlu disahkan dahulu...?? Hahaha.. Ini pasti 'party grand'!! Untuk Datuk/Datin/Tuan/Puan dan Pemimpin² Masyarakat.. Sekadar mendengar tokoh tokoh berbicara..

Kanak Kanak tidak dibenarkan masuk..
Opss.. Apa itu ISA ???



23 Comments:

  1. The Writer said...
    Salam.

    Terima kasih atas post ini.
    Untuk mengetahui apa itu Tawaukini, sila berkunjung ke http://tawaukini.ning.com/ atau http://tawaukini.com/ (yang masih dalam pembinaan).

    Tawaukini tidak ada sebarang kaitan dengan Malaysiakini. Harap maklum.

    Salam hormat.

    THE WRITER
    Admin tawaukini.ning.com/tawaukini.com
    Yus Design said...
    Upss...!!
    Tuan punya blog sudah mari..

    Terima kasih kerna sudi kemari..
    Terima kasih atas harap maklumnya..

    THE READER
    Pengerusi JKDB
    HSC dOn said...
    bkn tuan punya...
    tp crew tawau kini....
    Yus Design said...
    Upss...!! Sekali lagi..
    Crew sudah mari...

    Terima kasih kerna sudi kemari..
    Terima kasih atas pembetulannya..
    ujang said...
    pandai ko buat lawak ya yus.. oh yaa.. apa cerita kes mu hari tu? dgr kamu mau naik mahkamah lagi? betul ka? bagitau la bila.. mana tau boleh masuk tawaukini.. baru hot!
    Yus Design said...
    ei?? dmana unsur lawaknya tu?..
    huhuhu.. ya bulan depan...
    URTV, Mangga, Utusan, Malaysiakini, Tarakankini, Al-Jazeera, CNN suma pun tanya. Aku dah inpom gak sumanya...

    Kalau Tawaukini nak buat liputan jugak sila sahkan dulu kehadiran.
    ujang said...
    okay!
    Yus Design said...
    Ujang.. ko ni sapa?? Apasal aku tak bleh xs ko punya blog?? Ko add lah aku..

    Tapi ko ni bukan Ujang yang Lawak Antarabangsa tu kan???

    Cheer's Comrades!!
    ::raiNDesign:: said...
    huh..power la blog mu yus sampai kartunis komik ujang pun ziarah haa,abg ujang!!nak autograf huhu..bkn takat pandai melukis,p tau org nek mahkamah gak..fuh power la..pas nie org nek hotel msti dia tau gak..hehehe..lagi HoTtttt..
    dolaque said...
    pa barang ni kusut2....wawawa..
    jgn la kita m'jga tpi kain org...wakaka...
    klu brni bg tnjuk la nma tu..
    pa brg tapok2 blog ni...
    igt emas ka tu..
    dolaque said...
    mgkn abg ujang kja wartawan...wawa...terjah!!!!
    myb dia blh gti nas ahmad ni!!!hahaha...
    lwa abg ujang...
    sya pun ank autograf.....
    ujang said...
    main konco... keke...
    dolaque said...
    pa ni men konco2....igt ni prang gaza ka...hohoho.....
    ::raiNDesign:: said...
    wow2...cm tengang jak..hahhaha
    Yus Design said...
    konco??? hahahak..
    konco sapa nie?? gua takdak konco nama ujang... gua takdak konco yang nak provok gua jgk.. tu bukan koco nama dia.. tu kontol!!!
    ujang said...
    wakakaka...
    dolaque said...
    mmg kontol tu yus...
    kontol masak kicap lg...
    wakakakaka....
    Yus Design said...
    Wah.. Terima kasih.. Memang lu ni wartawan hiburan paling comel di negeriku.. Gua budget nyamuk nie tak puas hati ngan posting gua nie.. Tu pasal dia CETUS provokasi hantam pribadi gua.. Ni mesti org cetus cetus nie.. Weh nyamuk yang saja nak menyamuk kat sini! Posting ni ada tumbuk rusuk lu kah? Apsal tak bagitau nama lu sapa? Apa kes wat blog tuk jadi nyamuk jak?
    Memang pencetus lah ko nie..
    ::raiNDesign:: said...
    setiap manusia tdk akn lari dr mlakukan kesilapan masing2,kecik tau besar kesilapan e2 xperlula bangkitkan,di persoalkan,disangkal,dihina,di maki,dihebohkan,ditomahkan,dicetak dipaparkan setiap lorong yg lohong,xperlu la mengaibkan permasahalahan gundah gulana idup org len..msing2 punya life..soo cm kata c joe "life must go on"huhu.."tima kasi yg arip"
    Yus Design said...
    Ni Manusia Memang Busuk Hati Dan Sempit Ruang Pikirnya... "Isu" itu dimainkan... Memang wartawan Malaysia!! Kasi Bodoh Orang!Syabas!!

    Lu Kentut Gua Nanti Gua Kentut Lu Balik!! Hahahaahha... Munculkanlah Identiti mu wahai manusia bertopeng Nyamuk!!
    dolaque said...
    woiiii...
    pa brang antam org cra gni...
    face 2 face laa bai...
    chick kaa....
    wawawa.....
    ayam mati....
    ayam jak yg tkut bg tau dri sbnar....
    hahaha...
    mmg ayam mnusia tu...
    ujang said...
    kokkkokokkkoookkkk...
    dolaque said...
    fuuuuuyooo....
    mmg ayam rpanya...
    siap ngn bnyik lg..wawawa....

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama