Yus Design 2008 Allright Reserved

Lagi

Bulan Kemerdekaan tak lama lagi ..
Bulan gaji masuk pun dekat lagi ..
Bulan janganlah datang lagi ..
Bulan Puasa kembali lagi ..

Jadik ? Apa lagi ..
Hari Raya tak lama lagi..

Kasut Tanpa Tali Yang Selalu Kusut ...




6 Comments:

  1. littlephia said...
    selamat berpuasa yus.

    tapi puasa-kah engkau? :P~
    Yus Design said...
    tak puasa berdosa.. menipu pun berdosa jugak.. berani kerana benar takut kerana salah.. apasal tak berani nak cakap terus biar terang .. ?
    Mas Mohd Yunus said...
    ni spray spray ni, sempena nak raih lawatan sambil belajar aku p opis mu ka yus? oh Terharu. tunggu seprais yg lain..hahahaha...

    *perasantan*
    Yus Design said...
    eik .. Mas ko serius kah ne !? *dengan gaya pura2 terkejut!! uh .. memang perasantan ! ikhlas sungguh pengakuan itu..

    tapi takpa .. peras2 santan pun dapat santan gak balik.. takkan dapat emas punya.. jadi takda sapa yang akan marah atau dengki atau nak tikam belakang.. hanya masa yang emas itu sahaja yang terbuang.. hahak..

    ironi tak pernyataan diatas dengan kenyataan yang cuba ko sampaikan ini..
    hebat tak aku ?? memang hebatpun..

    Oleh sebab ko sudah terharu maka selepas ini ko akan terharu biru lagik buat kesekian kalinya ..

    Tunggu ~
    Mas Mohd Yunus said...
    euwwwhhh, terkecil hati sikit.

    perasantan tu aku memaksudkan betapa teruja nya aku mahu datang membuat lawatan sambil belajar ke ruang kantor mu, kerana melihat persediaan ruang-ruang karyamu. Semata-mata persediaan itu smpena menyambut kedatanganku. GItu donk.

    Tapi, kau menyambut kedatanganku di ruang legar komensi ini dengan penuh sinis sekali. Kau tau kan jiwa-jiwa sedikit seni ini begitu sensitif.

    Aduh.

    Rajukku sampai ke hutan belukar ~~ nyanyi lagu Laksamana Mati Di Bunuh di depan juadah sungkai dulu..


    huhu.
    Yus Design said...
    Mas Mohd Yunus ... kecil tapak tangan tak apa asal jangan kecil hati mu ..

    tiada siapa yang disambut dalam ruang legar komensi ini dengan sinis apalagi prejudis cuma sedikit2 pesimis sahaja..

    Huh .. !! Relaku Pujuk ~ ni lagu Spider ...

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama