Yus Design 2008 Allright Reserved

Backdrop Sure Geger ..


Stage Backdrop (32'X16')
"Setuju? Ya.. Setuju! Kamu Setuju? Ya Setuju! Semua Setuju?? Ya.. Semua Setuju!! Ok.. Proceed!!" - Kalaulah begini.. Alangkah Bagusnya.. Senang keja aku..
Hoho!!

Yang Ini Jadinya..

Kemudian Disuatu tempat...
Satu Lagi Tempat...
Di Sudut Lain Pula...
Ahakss!! Ada kesempitan di dalam kesempatan itu.. Huhu!!
Pada suatu masa di sudut yang lain pula..

(Sound Check: 9.30pm-12.00am lebih masa polis datang!!)

Disuatu sudut didalam hati yang merasa pula merasakan...
Akhirnya...
12.20 am - 04April09.
Beginilah kejadiannya.. Co-Organizer yang asal berada dibawah dipindah kiri dan kanan sebab ada lighting 14 kaki tinggi menghadang lalu takut tak terpandang..
Gegat tak Gegar.. Tunggu Esok Malam!!

Kesimpulan Bersama Lagu Selingan..
Bila aku sudah tiada .. Simpan semua designku jangan ditangis selalu..
Mungkin itu sementara.. Bila jumpa penggantiku..
Jangan dilupakan aku.. Hoho..

4 Comments:

  1. Adry said...
    smart...
    Ez@ty C Hatibudak said...
    oh itu..ada nampak banner dkt dwn ptg td..yg terlibat pasti tidak kecewa..ngam2 backdrop tu.
    deennasour said...
    aku juga guna buat ala2 pop art muka2 artist utk design.
    aku submit design utk EP band bintang batu.
    ahaha. tapi cam tak sesuai.
    but diorang buat jadi primary pic.
    search myspace "bintang batu".
    huhu.
    MASKARA said...
    Kami bha itu..designer kan

Post a Comment



Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama